Monday 23 September 2013

Red Ferari

Hello! Harini tetiba ada mood pulak nak update blog. haha. Sebabnya aku rinduuuuu sesangat ngan lappy ni. Oh! cakap pasal "Red Ferari" aku la kan aku nak cite something. Lately, lappy aku ada prob which for me it really an issue! Yela lappy ni xboleh guna Microsoft word, power point n etc kot.. So one day aku saja la PM kat snior Kelab Penyayang ni, nama dia Amirul Firdaus. Try tanya dia then dia kata dia boleh tolong. On that night (khamis) aku pass ah lappy aku kat dia and rasa syukur jugak la sebab ada orang boleh tolong aku. So that tak payah lah susah2 aku nk pergi lowyat. Dia kata hari sabtu dia bagi so aku pun oke jela. Bila hari sabtu aku try contact dia xdapat. Then hari ahad masa aku kat DECTAR tengah daftar LC dia call.

Rupanya dia ada program under kelab penyayang. Dia kata malam nanti dia bagi. "What a relieved!". Then tunggu punya tunggu sampai pukul 12 am aku pun tertidur. Then i got a miss call from him, then dia bagi msg kata lappy dah okay. So aku pun amik la lappy kt depan blok aku. Oh btw! dia sama kolej dengan aku. Tapi blok lain2 la, of course la. hahaha. Tapi rasa bersalah pulak menyusahkan dia. But all i can said is Im proud of his effort Thank u :) Penyayang betul anda (okay gatal) Oh! Dah pukul 5.10 ptg and aku kena pergi DECTAR sebab malam ni aku pergi tengok teater kat area KL under KTR (kelab teater rimba). Bye3~

No comments:

Post a Comment