Saturday 28 September 2013

HIM

Hey guys.. Lately, my emotions was unstable. Macam dah tak siuman dah rasa. But when it comes about love, it makes me feels down. Like im the worst girl ever. I lose my strength to stand and face the world (ok ni lebih). Actually, I already broke up for the 3rd times with the same guy. For sure u all tengah cakap "WHAT?!" But that`s the reality. How suck i`am in relationship right? Mesti korang tanya kenapa sampai 3 kali, sebenarnya 4 kai kot. Tak  ingat. Aku try to hold this relationship as much as i can. But at last i give up. It`s hard for me to forgive what he did to me. But i know revenge is not good. Right?

So now sakit hati teap sakit hati lah tapi aku memang dah maafkan kau. Sakit hati belakang cerita lah. Sebab sekarang kau pun dah ada yang lain aku rasa, sebab kau punya awek aku tak tahu duk tanya aku macam-macam. Aku rasa dia syok kat kau, so aku xkisah lah dia nk jadi girlfriend kau ke apa kan sebab aku tahu kau macam mana Loqman. It`s okay, bukan kau sorang je pernah sakitkan hati aku, even ada yang ludah nak jilat balik pun ada. So no worries!

Now, here i`am in UKM. Memang aku tak de nak menggatal-gatal cari bf lah sebab niat aku kat sini nak belajar lagi-lagi bidang yang aku amik ni tak ada kaitan masa aku kat matriks. Banyak lagi aku nak fikir daripada nak layan perasaan ni. But please if you are reading this, tolonglah RESPECT perempuan. Aku serious tak kisah kau macam mana tapi once kau maki-maki perempuan amende tu bro? Memang mentah-mentah aku reject kau bro. Kalau aku kau tak boleh respect, aku dah tahu dah kau macam mana dengan mak and akak kau.

Sekian.


No comments:

Post a Comment